الجمعة، 2 مايو 2008

موتو بقرة

هناك 14 تعليقًا:

القط البرى يقول...

السلام عليكم
يارجل انت ركب بقرة ومسميها
موتو بقرة

بنت مصريه يقول...

ههههههههههههههه ودى
بيمونوها ايه نجيله

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

هههههههههههههههه

بنت الصالحين يقول...

ههههههههههههههههههههههه

ايه ده

أم أحمد المصرية يقول...

انا بحب الافكار المبدعة عشان نوفر في البنزين و لما تعطش تحلبها بدل ما تشتري عصير :)

المستنصر بالله يقول...

مدونتك جميله
دمها خفيف ربنا يوفقك

نسر الشرق يقول...

القط البرى
مش انا اللى راكبها
انا بفكر اشتريها

نسر الشرق يقول...

بنت مصريه

وبتشرب نسكافيه كمان

نسر الشرق يقول...

مفقوعة مرارتي من حماتــــــــــــي
وانا كمان قلت
ههههههههههههههههههههه

نسر الشرق يقول...

عاشقه الفردوس
ياما لسه هنشوف من النت
هههههههههههههههه

نسر الشرق يقول...

أم أحمد المصرية
دى فكره هايله كيلو اللبن ومصل 4 جنيه

نسر الشرق يقول...

المستنصر بالله
اشكرك جدا
وانا فرحان انها عجبتك

أم أحمد المصرية يقول...

بعد السلام عليكم
دخلت يا نسر لأري جديدك فلم اجد لعل المانع خير

نسر الشرق يقول...

أم أحمد المصرية
حاضر يا طنط أم أحمد المصرية